Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Investigadors de l’INTE participen en la comissió acadèmica del nou màster interuniversitari en Tecnologies d’Hidrogen.

En Jordi Llorca i en Lluís Soler, del grup de recerca NEMEN, estan participant en l’estructuració del nou màster interuniversitari en Tecnologies d’Hidrogen.

En Jordi Llorca i en Lluís Soler, del grup de recerca NEMEN, estan participant activament en l’estructuració dels mòduls formatius i en l’elaboració de plans docents d’algunes de les assignatures que s’impartiran en el nou màster interuniversitari en Tecnologies d’Hidrogen, on hi participen fins a 12 entitats.

El Grup Repsol-Petronor promou aquesta aposta formativa dins d’un projecte anomenat “Corredor Basc de l’Hidrogen (BH2C)”, un gran projecte institucional i empresarial per avançar en la descarbonització de sectors com l’energia, mobilitat, industria y residencial.

Amb base a Euskadi, aquest projecte segueix el traçat del corredor del riu Ebre, i per aquest motiu el nou màster comptarà amb la participació en el disseny i l’aval d’universitats i centres com la Mondragon Unibertsitatea, la Universitat del País Basc/Euskal Herriko Unibertsitatea, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Saragossa, a més de l’Institut Comte de Rius de Tarragona i l’Institut Escola del Treball de Barcelona, i amb la participació d’altres quatre centres formatius i d’investigació, com la Fundació de l’Hidrogen d’Aragó.

Aquesta col·laboració d’entitats de referència entre el sector industrial, les universitats i els centres de formació professional, cerca accelerar el desenvolupament de les tecnologies de l’hidrogen en la indústria, i que necessitarà un equilibri entre els perfils d’enginyeria formats a la universitat i els provinents de la formació professional.

A nivell acadèmic, en Lluís Soler s’encarrega de la coordinació del mòdul formatiu “transformació energètica de l’hidrogen” que engloba diferents assignatures del màster, i concretament serà professor de les assignatures “catalitzadors i reactors catalítics” i “generació d’hidrogen mitjançant energia solar tèrmica i fotocatàlisi”, assignatura que comparteix amb en Jordi Llorca. En Jordi també impartirà l’assignatura “Petits dispositius electrònics i unitats auxiliars”.

Més informacions aquí: https://www.talent.upc.edu/esp/estudis/formacio/curs/205900/master-tecnologias-hidrogeno/?utm_source=5096_adwords_Eng_Ind_ESP_21-22&utm_medium=CPC&utm_campaign=22105900_