FELICITACIONS I AGRAÏMENTS

FELICITACIONS a en Daniel Crespo Artiaga i en Jordi Llorca Piqué i AGRAÏMENTS a la Maria del Carmen Pretel Sanchez

Des de l'INTE volem felicitar en Daniel Crespo Artiaga, cap del grup CM i catedràtic de Física, pel seu nou compromís com a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

També ens agradaria donar-li l'enhorabona a en Jordi Llorca Piqué, cap del grup NEMEN i catedràtic d'Enginyeria Química, per la seva incorporació a l'equip rectoral com a vicerector de Recerca.

Estem segurs que els dos junts faran un gran treball per impulsar la docència i la recerca que es du a terme a la nostra universitat.

Al mateix temps volem agrair el treball fet per la Maria del Carmen Pretel Sánchez, investigadora sènior del grup ANT i professora titular de Física, en la seva feina com a vicerectora de Política Acadèmica de l'equip rectoral sortint.

INTE