Cursos de capacitació per a supervisors d'instal·lacions radioactives (2021)

Preinscripcions als cursos de capacitació per a supervisors d'instal·lacions radioactives

S'han obert les preinscripcions als cursos de capacitació per a supervisors d'instal·lacions radioactives, que organitzen l'Institut de Tècniques Energètiques (INTE) de la Universitat Politècnica de Catalunya juntament amb l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona i la Divisió d’Enginyeria Nuclear del Departament de Física de la UPC.
Per a l'any 2021 s'ha previst realitzar les especialitats de Control de Processos i Radioteràpia, del 6 al 16 de juliol de 2021 a Barcelona. Els cursos es realitzen en modalitat PRESENCIAL.
La inscripció s'ha d'efectuar online des de la pàgina web abans del 30 de maig de 2021.