Seminari Dr. Fang yang

El passat 9 de maig de 2019, el Dr. Fang Yang va impartir el seminari "Relaxació estructural observada en vidres metàl·lics fosos" al INTE-EEBE (Campus Diagonal Besòs). El Dr. Fan Yang, ponent convidat de l'Institut de Física de Materials a l'Espai (Centre Aeroespacial Alemany - Deutsches Zentrum für Luft und Raumfahrt (DLR)), va explicar els beneficis de les tècniques de processament sense contenció i la dinàmica dels fosos de vidre metàl·lic. El seminari també es va transmetre amb èxit a través de teleconferència.

El Dr. Fang Yang és llicenciat en Ciències per la Universitat Christian-Albrechts de Kiel i va obtenir el seu Doctorat en Ciències Naturals a la Universitat Tècnica de Munic en 2009 (Títol de doctorat: Dinàmica en fusions de silicat aquós investigat amb dispersió de neutrons gairebé elàstica a alta temperatura i pressió). El Dr. Fang Yang es va incorporar al Centre Aeroespacial Alemany a Colònia el 2009, on treballa com a investigador.