Seminari: Valentín de Carlos

Aquest proper divendres, 15 de juny, Valentín de Carlos impartirà un seminari amb el títol: "Un model autocalibratge per a formigó simple basat en el model de microplànols M7".

El model M7 per a formigó simple és un model constitutiu de material basat en microplànols que permet simular mitjançant el càlcul per elements finits la resposta del formigó davant impactes i explosions. Igual que en altres models de fissuració en banda (crack band models), l'energia de fractura depèn de l'ample de l'esquerda.

En un model d'elements finits, l'ample de l'esquerda s'associa a la mida de l'element finit que propaga l'esquerda, per la qual cosa cal calibrar per la mida d'element que es fa servir. En el model proposat, el mateix model varia internament els seus paràmetres per calibrar en funció de la mida d'element corresponent.

Valentín de Carlos

Valentín va obtenir el títol d'arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la Universitat de Navarra (Pamplona) el 1994, dedicant-se des de llavors al càlcul d'estructures arquitectòniques. En 2016 va obtenir el títol de Màster Universitari en Edificació per l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona de la UPC.

Des 2014 ve cursant els estudis de doctorat en el INTE dins el programa d'enginyeria nuclear i de les radiacions ionitzants.

...