Nous membres de l'INTE

L'Institut de Tècniques Energètiques està encantat de donar la benvinguda a quatre Professors de la UPC com a nous membres de l'INTE:

---

Daniel Crespo, Eloi Pineda i Pere Bruna lideren el Grup de Caracterització de Materials (GCM), centrat en l'estudi de materials metaestables i nanocristal·lins, moderns i antics. S'estudien el procés de producció, el desenvolupament microestructural i les propietats obtingudes per diversos tipus de materials incloent nanopartícules, materials amorfs, vidres, materials multicomponents i materials micro- o nanoestructurats.

D'altra banda, Alfredo de Blas és membre del grup Advanced Nuclear Technologies (ANT), que integra 4 línies de recerca que vénen col·laborant en els últims anys, i que tenen en comú la seva relació amb la tecnologia nuclear i les bases que la sustenten. Les línies són: la termohidràulica i seguretat nuclear, la tecnologia de la fusió nuclear, la física nuclear experimental, i la instrumentació nuclear, de la qual Alfredo és el responsable.

---

Durant l'última Junta, l'Institut ha aprovat formalment la seva incorporació com a Professors vinculats a l'INTE. Benvinguts!