Jornada de Assumptes INTErns

Aquest mes, el nostre Institut va celebrar la seva primera jornada de Assumptes INTErnes. Durant aquest esdeveniment estratègic, els companys de l'INTE van discutir qüestions importants sobre el funcionament del centre, com les sinergies entre els equips de recerca i els desafiaments de comunicació als quals s'enfronta el centre, així com altres reptes que poden posar en perill la sostenibilitat l'INTE a llarg termini.

Amb anterioritat a la jornada, els membres de l'Institut van rebre un formulari anònim perquè poguessin expressar els seus pensaments de manera honesta i assenyalar reptes als quals s'enfronten diàriament, així com proposar possibles mesures de canvi per millorar l'INTE.

Aquesta productiva jornada es va dur a terme amb la col·laboració de la Consultoria Itínere, garantint l'anonimat dels comentaris rebuts i facilitant els grups de discussió, així com contribuint a realitzar una anàlisi en profunditat de les conclusions de la jornada.

La Junta de Direcció de l'Institut ha pres bona nota de les interessants discussions, reptes i solucions que van sorgir durant aquest esdeveniment, i ja treballa en la millor estratègia per solucionar els problemes identificats.