Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Jordi Llorca membre numerari de l'Institut d'Estudis Catalans.

Jordi Llorca membre numerari de l'Institut d'Estudis Catalans.

Ens complau informar que Jordi Llorca, investigador principal del grup de Nanoingenieria de Materials Aplicats a l'Energia (NEMEN), ha estat nomenat membre numerari de l'Institut d'Estudis Catalans.

L’Institut està estructurat en 5 seccions establertes segons les grans unitats temàtiques i acull una part de l’elit científica de l’àmbit lingüístic català. Cada secció està composta per un màxim de vint-i-vuit membres numeraris, pels membres emèrits i pels presidents de les societats filials adscrites a les seccions.

L’Institut actua com a centre divulgador de la recerca i també acull, en la seva seu, iniciatives d’altres institucions que estan en estreta relació amb la investigació i la cultura.

La presentació oficial de Jordi Llorca com a membre numerari de la Secció Ciència i Tecnologia de Ciències i Tecnologia se celebrarà el dilluns 8 d’abril, a les 18:45, a la Sala Pere i Joan Coromines de l’Institut (carrer del Carme, 47, Barcelona). El discurs de recepció versarà sobre L’aportació de la nanotecnologia al disseny racional de catalitzadors.