Jordi Llorca membre numerari de l'Institut d'Estudis Catalans.

Ens complau informar que Jordi Llorca, investigador principal del grup de Nanoingenieria de Materials Aplicats a l'Energia (NEMEN), ha estat nomenat membre numerari de l'Institut d'Estudis Catalans.

L’Institut està estructurat en 5 seccions establertes segons les grans unitats temàtiques i acull una part de l’elit científica de l’àmbit lingüístic català. Cada secció està composta per un màxim de vint-i-vuit membres numeraris, pels membres emèrits i pels presidents de les societats filials adscrites a les seccions.

L’Institut actua com a centre divulgador de la recerca i també acull, en la seva seu, iniciatives d’altres institucions que estan en estreta relació amb la investigació i la cultura.

La presentació oficial de Jordi Llorca com a membre numerari de la Secció Ciència i Tecnologia de Ciències i Tecnologia se celebrarà el dilluns 8 d’abril, a les 18:45, a la Sala Pere i Joan Coromines de l’Institut (carrer del Carme, 47, Barcelona). El discurs de recepció versarà sobre L’aportació de la nanotecnologia al disseny racional de catalitzadors.