Comença la campanya d'intercomparació de el CSN

Comença la campanya d'intercomparació d'equips de mesura de radó organitzada pel Consejo de Seguridad Nuclear i la Universitat Politècnica de Catalunya.

Comença la campanya d'intercomparació d'equips de mesura en continu, sota diferents condicions ambientals, organitzada pel Consejo de Seguridad Nuclear mitjançant un conveni de col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya.

El desenvolupament dels treballs associats al Conveni afavorirà l'autorització de UTPRs en l'àmbit de la radiació natural, i fomentarà l'acreditació d'entitats de mesura de radó en aire segons la ISO / IEC 17025, redundant en un millor control regulador a Espanya de la exposició al radó en els llocs de treball i en els habitatges
.