Curs en ISO 17025

Aquesta setmana vam tenir el plaer de rebre a l'Institut a Esperanza Villegas. Esperança treballa com auditora i formadora en Ingecal, consultoria especialitzada en Gestió de la Qualitat i Sistemes Ambientals. Esperança va estar amb nosaltres al INTE per impartir un curs titulat 'Requisits de la norma ISO 17025: 2017'.

Els membres de l'Institut van tenir l'oportunitat d'actualitzar els seus coneixements sobre la norma ISO17025, posant especial èmfasi en estudiar els canvis recents introduïts en la legislació.

El curs va explicar totes les àrees d'aquesta norma ISO, inclosos els requisits d'imparcialitat i confidencialitat, les necessitats estructurals i els sistemes de gestió necessaris, així com estudi de casos pràctics.