Notícies del lloc

22/09/2020

El Dr. Lluís Soler, membre del grup de recerca Nanoenginyeria de Materials Aplicats a l'Energia (NEMEN) ha estat guardonat amb un ajut per a un contracte “Ramón y Cajal” del Ministeri de Ciència i Innovació (MICINN) del govern espanyol.

23/09/2020

La reunió d'inici del projecte RemoteALPHA es va celebrar per videoconferència els dies 22 i 23 de setembre de 2020. El projecte 'Detecció òptica remota i en temps real de radionúclids emissors alfa en el medi ambient' va rebre finançament del programa EMPIR, cofinançat pels Estats participants, i el programa de recerca i innovació Horitzó de la Unió Europea. Arturo Vargas, membre del grup DRM, és el líder de WP3.

12/11/2020

Segon dades d'un informe elaborat pel Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC, on s'han utilitzat indicadors com l'Essential Science Indicators (ESI), investigadors de la UPC i del nostre institut s'inclouen entre els més altament citats i publicats durant el període 2009-2019.

01/12/2020

Investigadors del INTE, en col·laboració amb la Universitat de Cracòvia, publiquen a Nature Scientifc Reports un estudi de valorització energètica dels residus de combustió del carbó i la seva utilització en la reducció d'emissions de CO2